guzelanne01 2 ay sonra 3 olacak bezli bu arada hiç kreşe gitmedi ben yalnızım o da açılsın çocuklarla oynasın diye istiyorum yarım gün
yusufun__annesi guzelanne01 bezli almıyorlar Bizim burda. tuvalet alışkanlığı olması gerekiyor ikinci dönem alıyorlar özelse direkt alırlar devlette kontenjan varsa alıyorlar