cLearQueen bebişim oyuncaklarını düzenli olarak yıkıyorum kaynamış sirkeli suyla. Mesela eve biri geldi diyelim oyun oynadılar vs ben asla duramam,o gittikten sonra hemen yıkarım sonuçta el ayak hastalığı vb var diye korkuyorum.
Halıları kirlendikce yikatirim ama koltukları temizlemeyi kendim yapıyorum. Karbonat,sirke ve bulaşık deterjanı koyuyorum sıcak suya. WC temizliğini de mutlaka çamaşır suyu ile yaparım,banyom biraz büyükçe. Bu arada Rossman’den tablet çamaşır suyu aldım,çok güzel kokuyor hem de çok güzel temizliyor. Evde eşim bile girse wc ye,bir camsil şişesini sirke,sıvı sabun ve suyla doldurdum hemen sıkarım mikrop olmasın diye.Duşakabini de duzenli olarak yıkıyorum.Ebeveyn banyosunu pek kullanmıyoruz anca misafir gelince ama yine de düzenli şekilde temizlerim tabii😀 benden bu kadar 🤣