Anneler bugün eczanaeye gittim doğum kontrol hapı almaya hap içmek unutulabiliyo gibi konuştuk , eczacı 3 aylık iğne olduğunu söyledi ondan aldım , kullanıpta iyi yada kötü diyebilieceğiniz bi durum oldu mu ? Haplar 400
İğmenin fiyatı 125tl , bütçesi olmayanlar için bilginiz olsun