Kızlar ultrason fotoğrafindan anlayan biri varmı bugün ilk kontrole gittiğim doktor şuan sıkıntı olmadığını söyledi ama eve gelince farkettim sanki 2 kese varmiş gibi duruyo ikiz gebelik değildir heralde doktor bişe demedi o konuda anlayan varmı acaba aranızda?
