Kızlar dün sabah kan verdim hani B12 mi Ferit’ine falan bakacaktı doktor iki ay önce bayağı düşüktü tedavi gördüm neyse şimdi sabah baktım sadece Hemogramlı Ferit’in çıkmış diğer sonuçlar gözükmüyor doktor da yoktu bugün acaba doktorun sistemine düşmüştür bende mi gözükmüyordur bilgisi olan var mı