Kızlar ben şuan köydeyim burda hastane falan yok bebeğim 20 aylık dün gece ateşi 39.1 e kadar çıktı parol şuruplar ılık suyla falan düşürdüm sabah 6 gibi tekrar çıktı ama çok yüksek değildi parol ve pedifen dönüşümlü veriyorum hastaneye gitmem şart mı acaba antibiyotiksiz iyileşir mi acaba bebeğim. Hastane de yakın olmadığı için korkuyorum