Deletedmom322 Benim oğlumda öyleydi güldürmeye korkardık hep hıçkırık tutardı inanin şu an 7 yaşında ve hala aynı kesinlikle geçmedi.Çocuk hala anne güldürme sakın hıçkırık tutucak der ve doya doya gülemez yavrum.ilk başlarda umursamasakta sonrasında her zaman olduğu gibi anne de vicdan yüküne dönüyor bu durum😪Bu arada bebeğim var 50 günlük bu sabah rüyasında resmen kahkaha atiyordu onun gülüşü de yarıda kesildi onu da hıçkırık tuttu o da abisi gibi olucak diye tedirginim.RABBİM beterinden korusun İNŞALLAH