Bilmiyorum siz de düşünüyor musunuz ama birkaç gündür gerçekten aklımı bulandırıyorum. Akrabalarla çok yakın bir insan değilim yani gider geliriz ama telefonla konuşan arayan soran birisi değilim veya arayanım soranım olmaz.. 13 kuzenim var ve en son ben doğduğum için herhalde çocuktan sıkılmışlar gibi hâlâ çocuk olarak algılıyorlar gibi çok muhabbetim yoktur. Yaşıt kuzenim yok haliyle (Yaşım 30)
Düşünüyorum bugün bir şey olsa ölsem arkamdan dua edecek bir ailem bir de eşim+ailesi vardır. Gelecekte vefat ettiğimde aileler yoksa eşim ve kızım yani arkamdan dua edecek kimse yok gibi. Kimseye zararım yoktur yararımın dokunduğu insanlar da dua edecek anacak kişiler değil veya şuan görüşmedigim kişilerdir. Aslında hepsi bu kadar yani öldükten sonra amel neden devam eder ? İnsanların hayatına olumlu katkı sağlamak vs.
Maddi olarak da normal şartlarda geçinmeye çalışan bir aileyiz. Yani maddi olarak da bağış yapayım veya insanların hayatında olumlu olarak süreklilik sağlayacak bir şey yapma imkanım da yok gibi.. ne kadar anlatabildim bilmiyorum ama son zamanlarda çok düşünmeye başladım 🤦🏻♀️ 🥲