mavi676_ Kızlar salıncak almayı düşünüyorum ama kiracıyız ciddi bir zarar vermiş olur muyuz? Yada güvenilir bişey mi bu tavana asma ?
SevimliHayaletCasper mavi676_ ev sahibine sorun. Tavana asıldığı zaman birdaha çıkmıyor çünkü kalıcı oluyor
melcim mavi676_ asabilirsiniz çünkü sökülebiliyor bide içine minnak alçı koyarsanız komple kapanıyor delik
sevvallcik Ben şuan oturduğum eve yeni tasindim eski kiracı tavanı delmis salıncak asılacak aparatı bırakmış benim çocuğum var olmasaydida pek takilmazdim ama salıncağı kaldırınca kötü bir görüntü oluyor haberiniz olsun ev sahibi izin verir mi bilemedim koca tavanda demir bir aparat var
hickimsebiri Ben de kiracıyım ve yaptırdım taşınacağınız zaman üzerine biraz alçı sürüp kapatılabilecek bir şey için isteğinizden vazgeçmeyin derim, güvenilirlilik konusuna gelince de güzel sabitlenirse gayet güvenilir bir şey.
forumgurmesi Ben ev sahibi olsam takılmam şahsen kiracı diye bir çivi çaktırmayanlar var ama cok saçma bence evde yaşanmışlık olacak tabiki, istiyorsanız alıp takın sorun ederse sonradan çıkarıp alçı ile eski haline getirirsiniz.
prensesanesi01 mavi676_ Bizde kiraciyız kızıma balkona yaptırdık ses etmediler eşim sorun olursa alçıyla kapatılır dedi ama evin içinde nasıl olur bilmiyorum
YumukluSucurtaa mavi676_ açıkçası ben 1 çivi bile cakmiyorum doğruda bulmuyorum bence yapmayın yada sonra kapaticaksaniz yapın
mavi676_ YumukluSucurtaa bende öyleyim 🥲 ama çocuğuma şuan vakit geçirecek oyunca arayışına girdim parkı çok seviyor bir yerde denk geldi acaba yapsak mı diye düşünmüştüm 🥲
beyzzsenturkk_ mavi676_ bir çivi bile çakmıyoruz kiracıyız diye kaldı ki salıncak asla asmam başkasının evine ne kadar parasını verip otursak da gerek yok eve zarar vermeye
Dedektifgadget mavi676_ kapının arasına barfik demiri ile salıncak yapılıyormuş öyle yapın burma kırma olmadan
semasyy mavi676_ ben de geçen sene kiracıydım kendi evime geçerken söküp alçıyla kapatmıştım kanca uğraşınca çıkıyor ama içeride bi demir kalıyor onu alçıyla kapatıp boyadım ev sahibinin haberi bile yok