dammy Merhabalar kızım bugün öğleden sonra 9 ay aşısı oldu. Yaptıran anneler neler yaşadınız? Ateş döküntü vs yaptı mı?
anneann dammy merhaba geçmiş olsun bugün ebe 9. Ay kontrolu var dedi aşı olacak mı dedim hayır aşı olmayacak dedi bana neden böyle söyledi ki
dammy anneann kayseride yaşıyorum burda 9. Ayda da öneriliyor göç aldığı için sanırım. 2 druma da danıştım, kızamık vakaları arttı şu sıra yaptırın dediler bana
yektaferdi Ahsenimveben bir şey sorucam peki aşı yaptırmadan önce yumurta beyazını tattir denildi mi alerjisi varsa yapmayacaklar mis kafam çok karışık benimde bizde bir kaç güne 9 aylık olacaz normalde 1 yaşa kadar beyazı verilmiyor ya ebe tattirman lazım dedi
likeli yektaferdi yumurta beyazı için 1 yaşa kadar bekleme eski yöntem. Artık doktorlar 1 yaşından önce verilebilir diyor. Ben 8. Ay sonunda vermiştim tam yumurta. 9. Ayda da aşısını oldu.
imaddesi ezgiii12490 sağlık ocağında sorun çıkardılar mı.? 1 yaşta tekrar var o aşı o yüzden yaptırmak istemiyorum bende ama çekiniyorum açıkçası. (Diğer aşıları eksiksiz yapıldı)
yektaferdi likeli bilmiyordum zaten doktor kontrolü var oraya gittikten sonra aşı yaptıracam da ebe böyle aciklamada yapmamıştı aşı yaptiracaksan yumurtayı erken vereceksin deyince aklıma takıldı teşekkür ederim
ezgiii12490 imaddesi ebe ısrar etti ben yaptirmicam diye söyleyince sen bilirsin dedi başka bisey olmadı imza falan almadilar