1 aya kadar çok rahattı emziriyordum altına bakıyordum biraz kucağımda gezdiriyordum uyuya kalıyordu şimdi 2 aylık olduk emzirdikten sonra ne yapacağımı şaşırıyorum ne kucakta duruyo ne yattığı yerden bakınıyo sürekli mıkıl mıkıl biraz laf atıyorum sohbet ediyorum sonra sıkılıyor ağlamaya başlıyor ne yapacağımı bilemiyorum