Oğlum 9 ay 12 günlük ek gıdaya 5 aylıkken geçtik anne sütü almıyor mama ile beslenen bir bebek şimdiye kadar bir sıkıntı yoktu ama son günlerde yemiyor sadece ağzında biriktirip sonra da çıkarıyor ne yapacağım 9 aylık oldu huyları değişti resmen gece uykusu da yok düzenini bozdu atak dönemi falan mı acaba ne zaman geçicek benim gibi bu durumları yaşayan annenler var mı nasıl atlatıcaz bu süreci