Ozge06gokce o halde bunları bir çay kaşığı ile sınırlamanıza gerek yok bebis istediği kadar verebilirsiniz. Ben bazen tereyağında veya zeytinyağında omlet yapıyorum. Avokado veriyorum. Tuzsuz kaşar peyniri veriyorum. Yumurtayı bazen taze soğanlı falan yapıyorum çeşit olsun diye. Pankek denedim ama benim bebeğim hiç sevmedi belki sizinki sever pankek de verebilirsiniz. Ihlamur çok tavsiye edilmiyor ama bu kış aylarında kahvaltıda biraz veriyorum limonlu falan. İlerleyen dönemlerde zeytini suda bekletip tuzunu aldıktan sonra küçük parçalar halinde verebilirsiniz. Aklıma gelenler bunlar :)