-Ozge- devlet kreşleri 36 aydan itibaren alıyor ama kura çekiliyor biz tüm evrakları hazırlayıp götürdük kurada ismimiz çıkmadı biraz torpil gerekiyor herkesi almıyorlar bizim burdakı devlet kreşi ama okul diyorsanız okullar alıyor boş kontenjan varsa hemen alırlar yoksa temmuzda kayıt günü