YelizCaliskan valla ferrozinc şurup vermişti bize fezla içir dedi bir hafta kullanmama rağmen çocuğumun kabızlığı 4 ayda anca düzeldi, neler çektik, kissferden 1,5 ml verdim yediklerine de dikkat etti sınırın üstüne çıktık şükür, kabızlığmız azalıyor gibi yeniden başlıycam biraz dhaa yükseksin diye , fazlası zarar verebilir, teyit edin öyle verin