Kızlar oğlum 3 yaşında yeni taşınmış olduğum yerde tam evimin karşısında bir kreş var. Oğlum aslında güzel konuşan çok aktif bir çocuk fakat hiç arkadaşı yok çevremiz yok oyuzden biraz arkadaş edinmesi için yarim gün kreşe vermeyi düşünüyorum. Bugün gittim görüştüm tabiki gönül daha iyi yerlere vermek ister ama imkanlar el vermiyor. aylık 8bin tl diyor burası yarım gün kahvaltı ve öğle yemeği veriyor manevi değerler eğitimi,ingilizce egitimi,etkinlikler vs. Şeklindeymis işleyiş. En azından temmuza kadar falan vereyim diyorum ama kayıt öncesi ekstra bir 10bin kırtasiye parası adı altında bir para istiyorlar bu para bana gereksiz şekilde yüksek geldi sizler ne düşünüyorsunuz? Başka hangi detayları sorup dikkat etmem gerekiyor fazla panik bir anneyim çok kafam karışık oyuzden