Merhaba anneler.Bebeğim 36 günlük ve emiyor.Hamilelikte safra kesesi taşı çıktı.3mm kadar.Sürekli atak geçiriyorum.Devlet hastanesinde doktora gittim 6 ay sonra ol dedi ama dayanamıyorum hiç bişey yiyemiyorum.Tavsiye üzerine başka doktora gideceğim benim gibi olup ameliyat olan var mı süreç nasıl ilerledi sezeryan oldum o bölgeye zarar olur mu?