arasdenizim Doğumdan sonra hemen adet oldum her ay devam etti iki ay önce 11 gün gecikti oldum bu ay 16 gün geçti korkuyorum hamile miyim diye test almışım uapmaya cesaretim bile yok bebeğim daha 9 aylık emzirirken adet düzensizliği yaşayan var mı bu şekilde
pamukkizinannesi050824 arasdenizim suan bende aynı şeyi yaşıyorum 6 aylik bebeğim var 2 defa adet oldum düzenli bir sekilde simdide 15 gun gecikiyor 1 hafta geciktikten sonra test yaptım negatif çıktı ama yinede korkuyorum yanlis cikmissa diye bugün kan tahlili verdim olmadığını düşünüyorum ama insan yinede bir tereddüt etmiyor değil
elaa2 Benimde 10 gün oldu yarın bemde kan tahlili vericem Allah isteyene nasip etsin benimde çocuğum daha küçük 8 aylık