sevgimoms daha dur tatlım neler neler öğreneceksin özellikle uyuma saatlerine yakın kakaları geliyor sen zorla uyutmaya çalışırsın o pıtır pıtur kaçar meğerse çoçuğumun kakası varmış ya da çişi gelmiş ondan uyumuyormuş dersin özEllşkle gündüz uykularında olurdu benim kızımda ve eğer çok ağalayarak uyanıyorsa bilki beni geri uyut demektir özellikle gündüzleri artık nasıl geri döndürüyorsun bilmiyorum da benimkine ben genelde meme veriyordum ya da kuçakta pış pış tabi 1.5 yaştan sonra özellikle gündüzleri tek uyku uyudukları için 1.5 2 saat uyumları fazlası zarar gece çok uyanıyorsa yine bilki ya kakası vardır ya çiişi ya da gazı vardır 2 yaşına kadar gazlı olan çok bebek vardır özlellşkle emiyorlarda daha sıkıntı diş sancıları oluyor sürekli uyanıp seni emmek istiyorlar emdikçe çişleri geliyor uyanıyorlar arada geceleri bezini aç rahatladığını görürsün