numix Kızlar 2 ay önce sezeryan oldum ve göbeğim olduğu gibi duruyor, korse takıyorum ama ne fayda. Ve kilolar… Emzirmeye rağmen gitmiyor. Sizce spora ne zaman başlanır? Tecrübeli kişilerden yorum bekliyorum
likeli numix sezaryenden sonra en az 6 ay beklemek lazım diyorlar ancak doktor onay verirse daha erken de başlanabiliyor.
hera96 numix ben sezeryan 3 ay aonrası spora başlafım, ve aralıklı oruçta yapdım, yemek günde 1 kere yiyorum, suyu dhaa çok tüketiyorum, şu an 5 ay tamam olucak , 3 kilo fazlam kaldı, 52 kilo da hamile kaldım 64 kiloda doğum yapdım , şu an 55 kiloyum
bendenbirtanedahayok numix ben 40 gün dolunca başlamıştım hafif trmpolu yürüyüş videolarına 4 aylıkkende pilatese başladım ama göbeğim sadece regl olumca azaldı
numix likeli Evet ağır sporlar için 6 ay bekleyin diyorlar ama Leslie tarzı hafif yürüyüşlerde mi beklenmeli acaba
hera96 numix yokhayır, çünki yemek süt artırmaz, aksine kilo yapar size, hamileykende yemedim ben falza şey, gayetde uygun kiloda doğdu bebeğim
numix hera96 Emzirirken nasıl beslendiniz peki. Ben öyle bir hataya düşüp bayağı yedim ve hamileyken daha sağlıklı besleniyordum
hera96 arifebertu evet, kesinlikle beyaz ekmek, şeker, çikolata tüketmiyorum, yoğurt tüketin ispanak yiyin
herseyguzelolacak24 numix hamileliğimde bende çok kontrollü gittim ama emzirme sürecinde dikkat edeyim dedim hemen sütüm azaldı doktor epey kızdı bana çocuk aç kalmış diye. Tekrar yemeye başladım ve haliyle kilo alıyorum
hera96 numix şu an da emziriyorum ve beslenme rutinim şöyle sabah smothie içiyorum 1 tane haşlanmış yumurta, akşam da ne yemek yaparsan küçük porsiyon yiyorum, öğlen yemem, ve çay yerine su daha çok tüketirim ve uyku önemli, metolipizma hızlanması için
numix herseyguzelolacak24 Sadece beyaz ekmek, paketli gıdalar ve yoğun karbonhidrat yemekten vazgeçicem🥹😂 sanırım bunları kesersem süt azalmaz
herseyguzelolacak24 numix evet benimkide 4 aylık olacak yakın zamanda ufaktan başlıyorum bende düzgünce beslenmeye
arifebertu hera96 smothie nasıl hazırlıyorsunuz içerisinde neler var emzirmede bebege zararı yok dimi bende başlamak istiyorum ama biz daha iki ayligiz
hera96 arifebertu ben şok marketden alıyorum, içeriği 100% , hayıt kesinlikle zaraı yok aksine süt artırıcı, içinde ıspanak, yeşil elma, nane, salatalık oluyor, doyurucu içecek. Benim bebeğim alerjik olmasına rağmen can rahatlığı ile tüketiyorum
arifebertu hera96 şok da hiç öyle bı ürün dikkatimi çekmedi resmini yada ismini atarmisin bende bakıp alayım teşekkür ederim bu arada 🙂