@Smrhls bunun tadı kötü benim bebeğimdee içmemişti o zamanlar kusmuştu birde macrol ve cefaks var onlarda kötü ben onları yazdırtmıyorum doktorda tadı kötü yapısı tanecikli dedi. Bebeğim 14 aylık şu an boğaz enfeksiyonu bizimde amoklavin kullanıyorum tadı güzel ve taneciksiz. Her ilaç her bebeğe gelmiyor maalesef. Böyle ilaçları not alın başka ilaç yazsınlar