feyzu evet doktor koydu.1 ay 7 günlük doğduğu gunden kusuyor KLsuda yetersiz.kusma ile alakali galiba.anne sütü ile besliyorum .doktor anne sütü +AR mama onerdi.cokda fayda etmeti ama azacik azaldı kusmalari.yemekden sonra azda olsa hər defasında kusuyor.ama bunada şükür.