Merhaba benim 16 haftalık ücretli doğum iznim bitti. 6 ay ücretsizi de kullanmak istiyorum.(Özel sektördeyim 3 yıldır aynı yerde çalışıyorum.)Doldurmam gereken izin formu vs var mı diye yöneticimi aradığımda zaten çıkışımın verildigini ve gerek olmadığını söyledi. Ama geri dönüş hakkımın olduğunu ve istediğim zaman dönebileceğimi söyledi. Sizce böyle bir şey olabilir mi izinde iken çıkarılabilir miyim? tazminat vs hiçbir şey almadım hiçbir şeye imza atmadım.