Baklavanida Baklavanida acile de gitmedim kızım rezil oluyor hastanede kan alıyorlar beklemek falan gerekiyor
nnoktaa Baklavanida geçmiş olsun bu ara yine salgın var. Kızınızı bırakabileceğiniz biri varsa ihmal etmeyin mutlaka bi baktırın.
Baklavanida nnoktaa evet salgın varmış ama kimseyle görüşmedim bu ara evden de çıkmadım ki salgın nerden gelecek