ahlasmomm_ sumeyye114_ bizim de öyleydi ne zman ek gıdaya başladık kilo alımı azaldı dişler çıkmaya bir başladı hepten kötü oldu yemesi sizin kaç aylıktı
sumeyye114_ ahlasmomm_ şu an 26 aylık diş olarak büyük azilar kaldı bı tek onlarda daha çıkma döneminde değiller yememesiyle ilgisi yok yani doğuştan yemek yemeye karşı benimki :)
sumeyye114_ ahlasmomm_ amiiiin hepimize teşekkür ederim valla sizinle konuşmak öyle iyi geldi ki dünyada tek değilmisim
ahlasmomm_ sumeyye114_ değilsiniz merak etmeyin instagramdaki gönderilerde insanı demoralize ediyor inşallah düzelirler
sumeyye114_ ahlasmomm_ ben artık çoğunu izlemeden geçiyorum çünkü gerçekten yetişkin gibi yiyen çocuklar var maşallah o yavrucaklara da ama izlemek benim psikolojimi bozdu bugün hasta oldu ateşi çıktı boğazları kızarmış doktora götürdük sabahtan akşama 3 tane çubuk krakerle durabilir mi bı çocuk ya duruyor yani bu artık yemeyen çocuk da değil beslenme sıfır çocuk
ahlasmomm_ sumeyye114_ geçmiş olsun bizim de öyle oldu ateş vardı sadece sonra lenf bezi şişti bir hafta sadece su anne sütü başka bişey yemedi şimdi yine biraz iyi gibi ama bazen iyi bazen kötü yiyor raporlu mama aldım şimdi denicem biz beslenme uzmanına da gittik Fatih bey e memnun kalmadım pek ama bir tanıdığım Nilüfer hanıma gidiyor çok memnun
sumeyye114_ ahlasmomm_ bizde de durum aynı şu an sadece su süt arada da humm markanın kurabiyelerinden yiyo bı iki tane çubuk kraker bı de iki gündür bu şekilde besleniyor demir eksikliği yoksa da bu hastalıktan sonra olacak galiba nilüfer hanımın soyadı ne acaba instagramdan araştırayım bende
ahlasmomm_ sumeyye114_ demir damlasını hastayken bize kestirdi doktor pazar antibiyotik sondu perşembe başlayın ddi Nilüfer Ülkü Şahin
ahlasmomm_ sumeyye114_ şehir hastanesinde Hanife Ayşegül arsoy önermişler burda görmüsştüm onu da araştırın isterseniz
ahlasmomm_ sumeyye114_ güven tıpta kan aldılar 30 adet test yapıldı Çölyak tiroid vs 20bin tl ye yakın tuttu bişey de çıkmadı ama çocuk doktorumuzda yakın zamanda yemediği bişeye alerjisi varsa çıkmamış olabilir diyor çünkü bizim 1 yaşa kadar reflümüz vardı
sumeyye114_ ahlasmomm_ yani para hiç önemli değil ama yeter ki çözümü olsun ama çözüm de olmuyo bazen kendi haline birakicam artık diyorum sonra yine sinir krizi geçirip her yolu deniyorum bazı yerler bana para tuzağı gibi geliyor
ahlasmomm_ sumeyye114_ bizi de devlet hastanesindeki doktor bu çocuk büyümüyor flan deyince devlette de sıra bulamayınca yakın zamanda gittim ama dediğiniz gibi internette yazan şeyleri söyledi Bişey çıkmayıncada babası giibi zayıf uzun olcak ddiler
durubalci sumeyye114_ merhabalar son durumunuz nedir acaba benim kızım da 17 aylık kafayı yemek üzereyim