Merhaba kızlar oğlum 20 ay 18 günlük çeşit çeşit kitaplar oyunlar aldım ama hiçbiri ilgisini çekmiyor,kitaplar bazen bakıyor atıyor, küçükken de böyleydi büyüdükçe düzelir zannettim ama hala aynı odak sıfır ben yaptigimda izlemiyor bile gidiyor ya da etrafa fırlatıyor atıyor. Bu beni çok üzüyor ekran deseniz hiç izlemedi diyebilirim evde televizyon bile yok iki hafta annemlerde kaldık orada gördü ve son 1-2 aydır eşim çocuğa baktığı zaman telefon izlediğini görüyorum. Kelime haznesi güzel ikili kelimemiz çok yok yeni kelimeler var. Bir kullandığını bir zaman kullanmıyor. Yani bu normal mi çünkü bu konuya çok takıyorum..