(16aylık kızım ) iştah yerinde , keyfi yerinde , hiç bir belirti yok burun akıntısı yok ama 3 gündür aralıksız ateşlendi . Bugün doktora götürdüm boğazında enfeksiyon başlamış . Sırtını göğsünü bir güzelce dinledi . Oda belirtinin hiçbiri yok ama enfeksiyon var dedi . Salgın var herhalde herkes bu şikayetlerle başvuruyor . İyi bir çocuk doktoruna gösterin . Belirtisi sonrada n ortaya çıkabilir