Öylesine bi şansımı denemek için beşiğine koydum ve ninni açtım,hafif pişpiş dedim ve biraz sağ sol dönüp uyudu. Hala şoktayım. Hiç sallamadım. Ağlar nasılsa dedim ama uyudu valla. Çok uykusu vardı. Bu bi istisna mıdır yoksa burdan devam mı etsem sallamadan uyutmaya? Ama geceden korkuyorum gece sallamadan nasıl olur hiç kestiremiyorum. 🤦🏽♀️