basakhanim34 kabızlık iştahsızlık boy ve kg geriliği için gittik kan vs herseyi normal dendi gastroentolojiye gerek yok dedi 3 ay iştah açıcı surup kullandik aynı zaman da kabızlık ilacı iştahı açıldı zaten 2 yaş sendromu yaşıyordu ona da bağlıyorum. Ama çözüm olmadı iştahımız açık ama hersey ayni. Entegremina kullanıyoruz oda iştahını açtı gibi