Belinays_mom geçmiş olsun
Ben hastalandığımda aferin soğuk algınlığı ilacı vermişlerdi
Ondan içmiştim
Bir de geçenlerde yine rahatsızlanır gibi oldum hemen o ilaçtan içtim , bir de taze zencefili bala batırıp yedim 2-3 kez
Baya acı ama o çok iyi geldi