Kızlar çok yakın bi arkadaşım var. Çocuklarımız aynı yaşta.
Tam 15 gün önce 6.hastalığa yakalandı çocuk.
15 gündür görüşmüyoruz.
Bugün görüşelim dedik. Kabarcıkları geçmiş sadece ayağında 3-4 tane kalmış. Ben 15 gün olduğu için artık etkisinin geçtiğini düşündüm.
Onun doktoru bulaşabilir hala demiş.
Benim doktorum görüşebilirsiniz dedi.
6.hastalık geçirenler bulaşıcılığı ne zaman geçti ? Okula ne zaman başkattınız ? Bilen var mı ?