RedFlower_ Kızlar 33+5 haftalık hamileyim tansiyon var yüksek 147 kadar çıkıyor Dün 152 oldu protein kacakligi çıktı Dün doktorum 3 tane günde içmemi söyledi Kullanan varmı bebeğe zararı varmıdır?
ekimkizi_ RedFlower_ ben yaklaşık 10 haftaliktan doğum sonuna kadar kullandım bir zarari olmadi asil kullanmazsam zarari olacağini düşündüm hep
aylin46 Ben günde 3.2 içtim çok şükür bebeğime zararı olmadı ama gebelik zehirlenmesinden erken doğum yaptım