[silindi] Kızım televizyonda bim reklamında yatak gibi olan çocuk koltuğunu görüp beğenmiş. Çocuk sandalyesi sert ve yüksek geliyordu. Ben de sabah onun için ve termo çanta için açılışa on dakika kala kuyruğa girdim 15 20 kişi vardık. 🤭
Arkadaşım bebek oturağını, ablam magnet oyuncak ve polarlı tayt istemişti.
Çocuk koltuğu bir tane gelmişti, anneler bebek nevresimleri mama eşyaları önüne doluşunca alacaklarımı alabildim ama tayt ve termo çantaya yetişemedim 😅

Kızımın uyanmasını bekliyorum süpriz yapmak için 🤭🌸