pnarglg Sürekli ıkınıyor dün 1 kere kaka yaptı zar zor bugün yine başladı ıkınmaya ama yapamıyor uykusunda mırıldanıyor sürekli yapmaya çalışıyor. Var mı önerisi olannn 😒
suhedaaaaa pnarglg Allah allah ilk günler çok kaka yaparlar normalde, bizim çocuk altını açtığımızda fışşşşt diye çıkartıyordu ve beslenme sorunumuz olmasına rağmen. Doktorunuza sorun bence.
01asya01 pnarglg Normal değil hatta hiç değil bebek dediğin günde 4 5 kere net yapar. Beslenmesinde sorun olabilir. Emiyor mu yada mama içiyor mu. Zaman kaybetme hastaneye git.
47aydanur pnarglg sadece anne sütü alliyorsa 10 güne kadar normal benim kızımın bir haftaya kadar yapmadığı dönemde doktara götürdüğünde doktor normal olduğunu söylemişti o ıkınmasi gazı olduğu için kaka ayrı gaz ayrı damla kullanin gaz icin
rumeysamine İlk 1 ay günde 3-4 kez kaka yapması gerekıyor. Bence kesınlıkle doktoruna danış birde yaptığında nasıl oluyor kabız gibi mi yoksa normal mı bu önemli olan
hazalgunaydin Benim de 59 günlük bebeğim 5-6 gündür kaka yapmıyor her hangi bi sertlik ıkınma yok günde 2-3 kez mamayla besleniyor gerisi anne sütü çok rahatsız oldum yapmamasından