Benim kızımda 4 buçuk aylık uzaktan tanıdığı tanımadığı sokakta, markette, avmde aklınıza gelebilecek her yerde mavi boncuk dağıtıyor gördüğü herkese gülüyor ama yanına yaklaşırlarsa çığlığı basıyor tam ikisinin arasındayız nasıl olacak bende bilemiyorum