hira0502 her hang bir alerjınız yoksa günlük 2 kere bir diş sarımsağı ikiye üçe bölün yatın. Ek olarak kekik kaynatıp için göğsünüzü zeytnyağını ısıtın biraz , yağlayın ardından viks sürün çok iyi geliyr. İki yıldır binlerce şükür ediyorum evime ilaç girmiyor ailece böyle atlatıyoruz. kızlarıma da sarımsak veriyorm grıbde öksrkde doktora gitmiyoruz