Esrae53 benim lohusalık bittiği an adet oldum sonra 10 gün geçti bir daha oldum sonra aydan aya olmaya başlamıştım bebeğim 7 aylık olduğunda adetim 12 gün gecikti sonra yine gecikti sonra düzeldi yani kısacası herkesinki farklı işliyor ve normal kabul görülüyor diye biliyorum