peramomms offf ben de olmadım. Bi yandan süt açısından daha iyi sanırım. Ama olmayınca da bi gerginlik stres oluyor sanki. Sizin de öyle mi?
İlk çocuğumda da emzirdiğim süre boyunca (2 yıl) hiç regl olmadım, tüylenme falan da olmuştu. Şimdi kafama takıyorum.