Sedabilen 2 yaşında oğlum evde çok sıkılıyor telefon ve TV izlemek istiyor etkinlik oyun oynatmaya çalışıyorum hemen sıkılıyor sizce oyun evimi daha iy bu yaş grubu için yoksa kreş mi
bbosphorussss Sedabilen bu çok göreceli bir seçim olmuş daha önce hiç bir gruba katılmadıysanız kreşe yollamayın çünkü en güvenli ayrılma bazen bu yaşlarda zor olabiliyor onun yerine ilk başta beraber oyun gruplarına gidip beraber katılacağız bir oyun grubu olsun ki size de çok iyi gelecek emin olun sonrasında kreşe alışması da kolaylaşir
Kdm Sedabilen 2 yaşında oğlum oyun evine gidiyoruz henüz yeni yeni arkadaş ortamında olduğu için çocuklar birbirine zarar verebiliyor birkaç kere itekleme sorunu yaşadık ve küçük oldukları için düşüyorlar . Kreşte öğretmen birebir ilgilenemez dolayısıyla fazla darbe alır diye düşünüyorum . Bence 4 yaş ideal kreş için bende 3.5 yaşında vericem inşallah en azından kendini koruma refleksi gelişir .
Sedabilen Oyun evine sürekli gidiyoruz aylık paket satın alıp ama orada sürekli ilgilenmek lazım çok cocuklarla kaynasmiyor oğlum ondan kararsız kaldım kreş mi oyun evi mi diye kreşte öğretmen birebir ilgilenecek bilmiyorum ya çok kararsızım