yaseminmuhmmed merhaba doktorlar genelde ne kadar erken olursa o kadar iyileşme hızı fazla olur diyorlar hemde travma olmaz şeklinde ifadeleri var bizde Çarşamba günü sünnet olduk ilk 4 4,5 aya kadar çok gazlı bir bebekti ekstra bir sıkıntı vermeyelim diye düşünmüştük şuan 5,5 aylık çok şükür sorunsuz gidiyor şuan beklediğimden daha iyi oldu hatta kimi doktor işlem sonrası bardak veya ekstra büyük bez tavsiye eden var ama bizim doktorumuz bunlara gerek olmadığını söyledi 2 krem bir fitil verdi işlem sonunda onları kullanıyoruz gayet iyi gidiyor süreç hareket bile kısıtlamıyor sadece kremleri sürerken acıyor biraz mızmızlanıyor o da çok çok normal sonra hemen geçiyor zaten idrar daha çabuk iyileştirirmiş bize öyle söylemişti tabii bunlar doktordan doktora da değişebilir.işlem 15 20 dk sürdü bizde anne baba olarak bulunduk.hastanede yapıldı. Olmadan önce muayene edip uygun olup olmadığına bakıyorlar genelde. Hayırlısı olsun sizin içinde. Lokal anestezi ile oldu ayrıca küçük olduğu için genel olmadı tabii bunu da her yer yapmıyor lokal daha iyi sadece bölgeyi uyuşturuyor en azından genel narkoz almıyor bebek.