Her bebeğin gelisimi gbi dış süreci de farklı oluyor dış genetik dedi bize doktor ya eşinin yada senin erken çıkmıştır demişti erken geldi bizim 4.5 aylıkken çıktı .dediğiniz şeyleri yapıyorsa büyük ihtimalle distir bizdede ateş ishal gbi seyler hiç olmadı ama huzursuzluk çok fazla oldu son 4 kaldı halada yaşıyoruz . inşallah kolay kolay çıkarır