karaniremm sevdaozkan sizin ki çok normal çünkü rahminiz hala bi bebek sığıcak kadar büyük emzirdikce kücülücek kücüldükten sonraki göbeğinizi eritmekte malesef diyet ve spor
havvadrkt Bana doktorum doğumdan sonra korse takma karnın daha kötü olur dedi takmadım. 4 ay oldu ve şuan çok değişik bir göbeğim kaldığı için pişmanım. Korse takan arkadaşlarımda bu kadar kötü göbek kalmadı. Daha yolun başındayken sık karnını bence
zeymerah havvadrkt aaa ilk defa duydum bi doktorun korse takma dedigine. Benim doktorum direk hastane çantasına koy dedi. Ama kilot tarzı korse degil tabi medikalde satılan karın ve göbek korsesi. Ve bana hastaneden cıktıktan sonra eve gidince duşunu al karnını güzelce kremle korseni tak dedi hemen. İyikide takmışım bana da çevremde sezeryan olanlar takma dikişlerin patlar felan dedi 🤦🏼♀️