Merhaba anneler
Bebeğim 8 aylık 4 günlük ama çok iştahsız hiç birşey yemiyor, başlarda iyidik bu iki ay hiç yemek istemiyor kafasını çeviriyor, mama kullanmıyorum anne sütü alıyor onu da sadece 4 dakika emip bırakıyor ne yapacağımı bilmiyorum 🥲🤧 Aranızda benim gibi böyle bir durum yaşayan var mı ,varsada nasıl bir yol izlediniz tavsiyelerinize gerçekten çok ihtiyaçim War 🥴