Merhaba anneler bugünü sabırsızlıkla bekliyordum acaba ne zaman ne zaman doğacak diye beklerken 2 gecedir ağrılarım sıklaştı ama sadece gece ağrım oluyor cuma akşamı hastaneye geldik ağrım var diye bir santim açıklık var sancı yok diye sabaha eve gittim erkesi gece evde duş aldım evimin işlerini yaptım derken ağrılarım yine beni uyutmamakta kararlıydı ama doğumum boyunca geceleri bana haram olmuştu sanki gram uyku yoktu neyse o gece baya ağrım var ağlıyorum eşim hemen annesi çağırdı doktoru aradı hastaneye götürdü tabi bende yine umutsuzluk gelmeyecek boşuna bekliyorum gibi neyse o gece ağrıdan öldüm cumartesi gecesi pazar sabahı hiç bir şey yok ama doktor da anlam veremedi sadece ağırlarım gece olduğundan sonra neyse karar vermeye başladık doktorla artık ağrıları çekmek istemiyordum eğer pazar gecesi de ağrım gelmezse hemen sezeryan olacaktım doktor geldi kontrol etti açılmam 2 cm olduğunu söyledi saat 5 te yavaş yavaş suni sancı verdi ama ilk dozda çok bişey hissetmiyorum arttırıyorum beş doz oldu artıl dayanacak gücüm kalmadı kapattırdım normal boğum için uğraşıyorum tabi ailemin baskısı var bir yandan sezeryan ol diye eşimle konuştuk sezeryana karar vedik dayanılacak gibi değildi ağrılarım ben hiç bitmeyecek sandım açıkcası sonra duşa girdim duştan saatlerce çıkmadım duşta pilates topunda zıplıyorum falan artık bayılmak üzereyim doktorla konuştuk sezeryan 11 30 da yapılacak diye karar vedik ben o sıra duştan çıkmıyorum anca duşta rahatlıyorum neyse eşim normal doğum diye zorluyor beni saat 11 di gece eşim doktor alttan muayene etsin olmadı epidural yaparız dedi sonra doktor geldi açıklık çok kısa bir sürede 4 oldu sonra ben hala duştayım yürüyorum falan ağrılarım sıklaştı suni sancıyı çıkarttırdım kendi sancılarıma dayanamıyorum artık doktor bir yanda muayene etmeye devam ediyor canım nasıl yanıyor anlatamam suyum falan gelmiş hiç bir şeyden haberim yok sonra doktor tekrar muayene etti açıklık 12 30 da 8 oldu sonra 2 santim için zorluyor bir yandan çocuk dönmüyor diye sezaryen düşünüyoruz ağrışarım gittikçe dayanılmazlaşıyor her anımda eşim yanımda o bana en güzel desteği veriyor sonra doktor yatış hareketi gösterdi ben duşun altından Hakan çıkmıyorum çok şiddetli eşimle beraber hareket ediyoruz falan sonra açıklık 9 oldu kanamam arttı artıl dayanamıyordum doktor hemen doğumhaneye aldı ben hala inanamıyorum bitmeyecekmiş gibi hissediyorum doğum hane de çok zor geçti ıkınıyorum olmuyor 5 6 ıkınmada kızımı kuşağıma verdiler o an rahatladım bütün herşey bitti bende kızımı aldılar benden eşin çıkmasını beklediler eş çıktı doktor hiç dikiş atmadı ve çocuğumu aldılar hemen giydirmek için 3840 kilo 50 cm doğdu ve şuna yanımda hareketleniyor dünyalar benim oldu be şuna ne dikiş var nede eski ağrılarım çok şükür çok iyiyiz doktorumuz sabah kan tahlilleri yapmak için bebeişimi alacaklar sabırsızlıkla bekliyorum mis kokulu yavrumu 10.02.2020 Beliz Miram