Benim oğlumda öyle doğdundan belli sorunlu 3 yaşına girecek hala öyle doğru düzgün uyumaz yemez dışarı çıkınca bağrır çağrır markete gideriz kıyameti koparır kardeşin elindekileri alır kavga çıkarır istediği olmayınca saçımı yolar babasının telefonunu fırlatır yani kısacası her şey
Aynı durumdayız ama bana bir hafta yetmez