Merhabalar arkadaşlar
4 ocakta kontrolde bebeğim kilosu iyiydi
16 ocakta 390 gram düşmüş neden bilmıyorum çok üzüldüm
Şuan 6 ay 20 günlük. Ek gıdaya ise 5 ay20 günlükken başlamıştık.
Hersey normaldi . Kilosu bu kadar düşmesini anlayamadık sizce neden olabilir.??
Buna benzer olay yaşayan var mı?
4 buçuk aylıkken alerjisi çıktı işte şu zamana kadar kendim çoğu şeyi yiyemedim anca anca düzelir gibi oldu. Bir de dişleri çıktı .
Ama 300 gram neden düştü bu kadar hala anlayamadım ya bakamadım çocuğuma diye ağladım bugün