Pamugum 5 aylık 4 virüs pozitif bir hafta acillerde gecti hava verildi evde sürekli verdk yatısımz oldu iki gün sonra rahatlamadığı görülünce yogun bakıma alındı. Damar yolu bulunup ilaca baslanamadı burundan hava ve beslenme yapıyolar . Varmı süreci yasayan destek olabilecek birileri aranızda ? Yavrumu bıraktım içim paramparça