asenauras iki delikli biberon mu varmış ya😂 17 aylık şuan. 6 aylıkken kesik başlıklı alıştırma bardağı 9 aylıkken pipet şuan da hala pipet ve normal bardak kullanıyoruz. Azıcık kefir koyuyorum mesela bardağa hadi iç diye plastik bardağa kaldırıyor yavaş yavaş. Su daha akışkan olduğu için bir anda genzine kaçar diye daha böyle yoğun şeylerle bardak alıştırması daha iyi oluyor