
!
[https://mutluresim.com/images/2025/01/17/1qHGiV.jpg]!
Böyle bir şeyle karşılaşan oldu mu? (2. Resmi yükleyemedim link olarak var, onda da tıklarsanız 2-3 tane birden görünüyor. Suda erimiyorlar)
Ne olduğunu anlamadım ama Şikayetvar’a baktım, bütün mama markalarında kurtçuklar, siyah noktalar vs. var. Bundan huylanıp Hipp markalı mamadan aldım ama onu da elekten geçirdim 40 saat. Hiçbirine güvenim kalmadı. Anne sütüm yetseydi de uğraşmasaydık bunlarla keşke.