eses123 bebeyinize süt veriyorsaniz normaldir bebeyinizi sutrn biraktiniz zman olursunuz.yada en az 10 ay sonra
ben kizim da dogum yaptimda 3 ay tek sut veredim ama ondan oncede regil oldum duzenliydi ikinci cocugum gibi deyil suan bebem 3 aylik ve sut veriyorum halada regil opmadim .ve bunun sebebide sut verdimiz icin